poniedziałek, 24 października 2011

Babeczki owocowe

Mega szybkie i łatwe. Potrzebujemy 30 minut i jedną miskę :) A smak.. cóż, te babeczki sa zdecydowanie najlepsze jakie udało mi sie zrobić.
Przygotujcie (na 6 babeczek):
  • pół kostki twarogu chudego (100g)
  • łyżka słodzika Huxol w płynie (lub inny wg uznania)
  • 3 łyżki otrąb owsianych i 1 pszennych (z lekką górką)
  • czubata łyżka mleka w proszku
  • łyżeczka skrobi
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • dowolny aromat owocowy lub inny ulubiony (u mnie jeżynowy)
  • 1 jajko
  • ok 3 łyżek mleka zagęszczonego light (aby masa nie była za sucha)
  • * odrobina dżemu light (linessa, Lidl, dla fazy III)


Sposób przygotowania:Twaróg dokładnie gnieciemy widelcem, dodajemy wszystkie składniki i dokładnie mieszamy. Masa nie powinna być za sucha, lecz o konsystencji gęstej śmietany. W razie potrzeby dolać mleka zagęszczonego (może być też zwykłe ale z zagęszczonym są lepsze). Masą napełniamy formę do babeczek i jeśli jesteśmy na III fazie dodajemy do każdej babeczki odrobinkę dżemu, zalewamy ciastem.Piec w 180 st. C, przez 25 min.Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Babeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki jak ta lala. Wypróbowałam przepis w zeszłym tygodniu i obiecałam sobie, że przetestuję wszystkie Twoje przepisy - już kilka prób za mną i wszystkie z wynikiem pozytwnym:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, cieszę się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie. Znowu wczoraj robiłam babeczki, ponieważ zakupiłam silikonowe foremki do mufinek i od razu chciałam je przetestować - wyszło mi 5 szt. Zamiast dżemu wsypałam żurawinę...no i znowu pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te babeczki to już nałóg...uwielbiam. Wystarczy zamieszać i gotowe. Dziękuję za genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń